Annons:
Etikett1-allmänt-om-fälttävlan
Läst 2049 ggr
MajsenB
2/28/15, 6:05 PM

Börja med fälttävlan?

Jag har börjat leta häst igen efter ett uppehåll på ett par år och känner ett väldigt sug efter att testa på Fälttävlan. Vet dock inte riktigt hur jag ska gå till väga? Känner ingen som håller på med det och lyckas inte få fram något med hjälp utav google sökningar.

Vet inte ens om vi har några banor här i närheten. Bor i Växjö. Hur startade ni med sporten? Vart fick ni tag på tränare/ bana att träna på? :)

Annons:
Linnea
3/1/15, 11:13 AM
#1

Börja med att kolla runt i din närhet vilka ridklubbar som finns.  Här hittar du alla ridklubbar i Småland. Det lär stå på hemsidorna om de arrangerar träningar/tävlingar i Fälttävlan. Ett annat alternativ är att gå via tdb men då hittar du bara de som hittills lagt ut tävlingar. Dessa hittar du här.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

ewelines
2/3/16, 12:26 PM
#2

#1 Hur har de gått för dig?

Jag bor oxå i Växjö och kikat runt lite efter tränare osv här men inte hittat något ännu.

Mullemu
2/3/16, 1:15 PM
#3

Oftast får man ju åka en bit och från Växjö sett så verkar den närmsta banan vara Udden i Kalmar.

Quirinia
3/12/16, 11:59 AM
#4

Nu var det ju ett år sedan denna tråden startades, men om ni är intresserade av att börja med Fälttävlan - kör hårt! :D

Upp till toppen
Annons: